Great!

Har varit ledig hela påskhelgen (fre-mån) och det har varit underbart. Hann med mycket:
* Rensat en hel slänt fullt av igenvuxna buskar.
* Firat lillasyster.
* Avslutningsfest med innebandyn.
* Legat bakis en hel dag.
* Påsklunchbuffé med släkten.
* Grillat tre gånger.
* Middag hos svärföräldrarna.
* Handlat och planterat massor av blommor.
* Besök av Jossan och Tilde.
* Njutit av solen.

Nu vill jag bara vara ledig till september ungefär, sen kan jag börja jobba igen. :)
Vet att jag bara får nöja mig med att vara ledig den kommande helgen också. Två lediga helger på rad. Men... då blir jag ju tvungen också att jobba två helger på rad sen. :( Hoppas det inte blir allt för fint väder dom helgerna. ;)

Nu ska jag kliva ut i solen. Börjar jobba kl.14.00.

Förresten så fyller världens bästa mamma år idag! GRATTIS mammsen!! <3 Du är bäst och helt underbar!!!

Ca 4 år sedan, du vet då när du var lite yngre mamma. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback