Innebandycup!

Nu är innebandysäsongen slut på allvar och det känns både skönt och tråkigt. Skönt för att jag och Jesper äntligen får lite ledig tid tillsammans och även till huset men tråkigt eftersom att det är så himlans kul och jag verkligen tycker om mitt lag och även tjejlaget jag tränar.

Vi har nu avslutat säsongen med att vara på en cup tillsammans med tjejlaget. 21 tjejer och vi sovandes i ett klassrum och jag är så förvånad över att dom somnade så pass snabbt när vi sa åt dom. Men spelar man den sista matchen kl.23 så är man nog ganska slut.
Det har verkligen gått i ett och vi har inte haft en lugn stund. Igår spelades sista matchen kl.23 och vi som i säng vid 01.30. Sen var det bara att gå upp kl.06 när klockan ringde för då skulle en match spelas 7.15. Helt sjukt trött var man!

Jag deckade i soffan när jag kom hem, sov i tre timmar. :)

Har varit ute på en promenad med Jesper och det är så skönt ute. Det luktar blöt asfalt och sommar. Helt underbart!
Nu blir det mys i soffan med mitt hjärta som jag saknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback