25 år!

För 25 år sedan var jag sex dagar och jag tror det var då jag grät för första gången, enligt mammas "dagbok" hon skrev den första veckan i mitt liv om mig. Jag hade verkligen en jättebra födelesedag. Fick besök av familjen på dagen, bjöd på mat och glass med grejer till. På kvällen kom några vänner och vi hade mys med vin och drinkar. Tillslut hamnade vi på Trägår´n och dansade. Jätterolig kväll, mindre rolig söndag dag. :)

Fick mycket fint! En dator (som ni redan vet), fruktskål, godisskål, ljusstake, skor, ljuslykta, krukor, ett bidrag till längdskidor (som ska inhandlas snart), en biljett till Melissa Horn i december (som jag ska se tillsammans med min syster) och lite pengar. Fick även tre vinflaskor som jag på söndagen kände att jag aldrig skulle komma att dricka, men nu har jag ändrat mig. Någon dag kommer dom smaka gott! :)
Tack så jättemycket alla!

Nu har innebandyn börjat och jag och Jesper kommer från och med nu inte se så mycket i veckorna. Tråkigt, men vi får se fram emot april, då säsongen är över. :)

Har en ledig dag idag. Ska till stan och göra hur mycket som helst känns det som. När Jesper kommer hem ska vi ut och plocka svamp. Till kvällen blir det varma mackor med kantarellstuvning till en film och massa mys! <3

Måste väl börja göra mig klar för dagen... vad jobbigt. :)

Kommentarer
Postat av: Syster Thilda

HALLÅ!!

Du fick biljett (dom kommer snart) haha. Till Melissa Horn också.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 december. Då ska du va HÄR

Postat av: Lovisa

Ja just ja! Ops.. glömde dom. Typ det bästa ju! Haha

2011-08-29 @ 12:01:08
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback