Lek och bus!

I torsdags tog vi med systrarna till Gröna Lunda över en dag. Vi var där förra året och dom trodde inte vi skulle dit i år igen så det blev en överraskning. Vi hade jätteskoj och åkte karuseller för fullt. Dom är inte nå rädda dom där inte, fick dom skulle dom åka allt. :)







Nyheten Twister var lite läskig (men det tyckte bara storasyster). :)
En riktigt mysig dag med tre älsklingar!!!

Igår hade jag en heldag i Örebro tillsammans med kusin Linda, Julius, lilla Livia och syster Mathilda.
Vi hade skoj på Lek och Buslandet tills vi var alldeles svettiga, fikade hemma hos Mathilda och när hon sedan stack till jobbet tog jag, Linda och barnen en sväng på centrum. Lite vilsna här och var men vi hittade tillbaka till bilen tillslut.
En jättebra dag - den tackar jag för!









Julius och Livia vid slottet i Örebro.

Snodde tre bilder på mig tillsammans med Julius och Livia från syrran också! :)







Mysigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback