KÖKET!!!

Tänkte nu äntligen slänga in lite bilder på vårat kök! Jag gillar det skarpt och är supernöjd med resultatet! :)

FÖRE


Vi har hunnit riva dom gröna tapeterna, målat över den mintgröna panele och lagt ett nytt golv, annars är det så gott som före.

EFTER



Snyggaste mattan! :)








Den här lampan blev jag kär i direkt. Fin va? :)

Det var köket det. Nu håller vi på med hallen för fullt och snart har vi tapetserat klart. Kikar på nya möbler och har hittat en del snyggt.

Hej och god natt!

Kommentarer
Postat av: syster

Så himla fint syrran. Ni ska känna er riktigt nöjda :)



Jag och Mats ska flytta :) Så det skulle vara super gulligt om vi kunde ta sängen tills när vi ska flytta till den nya :)

Puss på dig

Postat av: Jessica

Hej! Jag gillar din kökstapet skarpt, vet du vad den heter?

2012-10-21 @ 04:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback