Systerbesök!

Shit vilken härligt väder det är idag. Jag bara måste ut! Men vet inte nå vad jag ska göra ute. :/

Hanna och Hilma har spenderat natten här. Vi hade "Superfredag" med tacos, godis, chips och popcorn. Kollade på en hästfilm som tjejerna såklart gillade hur mycket som helst. Hilma målade Jesper i anisktet med nå gammalt rött läppglans och han fick en liten allergisk reaktion. Haha! Hela ansiktet var rött, även ögonen lite grann. Det kliade i näsan och ögonen på han, stackarn. Men det var kul!

Vi var trötta alla fyra och gick till sängs kl.22. Tjejerna vaknade kl.08 men jag och Jesper sov vidare till strax innan kl.10. :)

Måste få med mig tjejerna ut nu, dom är fast vid Mario cart wii. Hela tiden ska det spelas när dom är här.

Har förresten en ledig helg och i morgon bär det av till Gävle för att spela match och idag är Jesper i Hofors och spelar. Så det var den lediga helgen tillsammans det, ses bara på kvällen och morgonen. :(

Ha en bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback