Tisdagar

Dom går oftast i full fart varje vecka. Jobbar (händer någon gång att jag är ledig en tisdag) mellan 7.15.30, hem fort och laga mat, slänga i sig maten och sen upp till stan igen och till sporthallen, mitt tredje hem (mitt andra hem är jobbet). Där är jag mellan 17.30-20.30. Sen hem duscha och försöka varva ner så man kan sova någon gång.
Så ser dom ut, lika varje tisdag. Men jag gillar dom!! :)

I morgon är den 19/1, inte vilken dag som helst utan min och Jesper förlovningsdag. Först tänkte vi förlova oss den 20/1 men eftersom att min kära vän Jossan fyller år då och jag var bjuden på kalas till henne den dagen så tog vi den 19/1 i stället. Det var en fredag. Haha! :)
Så i morgon har vi varit förlovade i 4 år.
Jag och min kärlek. Han som betyder mest för mig och som alltid gör mig lycklig.


Always on my mind, forever in my heart. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis grattis. hoppas dagen varit bra =)

fasikens 4 år..var de så länge sedan jag fyllde 20!?

2011-01-19 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback