Semestern har börjat!

Semestern har börjat och den har börjat bra också (om man bortser från vädret idag).

I onsdags hälsade vi på Johan och
Linda, lilla Julius och färskingen Livia. Så underbart söt hon är och Julis är ett riktigt charmtroll och så go. 
 





Igår träffade jag Mikaela och Emma och vi tog oss en fika på Bk´s. Det var riktigt trevlig ända tills en fågel bajsade på vårat bord, då stack vi fort som tusan. :)

Jag och Jesper tog oss en tur till Borlänge och tittade på säng. Idag har jag ringt och beställt den och i morgon får vi hämta den. Det gick fort! :) det blev en Hilding säng och den är tusen miljoner gånger skönare än den vi har nu. :)
Så fort vi hade valt säng så kom vi fram till hur vi ville ha det i sovrummet. Det kommer bli superfint och vi sätter igång med att lägga golv i helgen. Dagarna med fult väder på våran semester kommer spenderas i sovrummet. :)

I kvälle kommer Jossan och Freddy hit. Vi ska grilla, äta god mat co dricka lite gott. Det kommer nog bli supertrevligt.
Men nu först ska jag storstäda så vi slipper det på en gång på semestern!


Kommentarer
Postat av: E

Åh har hon fått nu :) brukar träffa henne på Villgott :)

Hälsa å gratta från mig!

2011-07-15 @ 16:02:14
Postat av: Lovisa

Om jag hade vetat vem du är så hade jag kunnat hälsa och gratta! :)

Postat av: Linda

Ja, nu blev jag också nyfiken på vem det är :)

2011-07-16 @ 21:44:56
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback