Semesterlängtan!

Sitter på jobbet och det är alldeles lugnt, för lugnt (peppar peppar...). Väntar på att klockan ska gå lite till så att man sen kan hjälpa patienterna i säng och koppla något dropp som ska gå över natten.
Just nu har jag en extrem längtan efter min semester. Jag vill vara ledig, inte göra någonting!
Bara 2 1/2 vecka kvar tills jag det är dags. I fem veckor (- 1 dag) är jag ledig sen! Weee!

Vi har bokat en stuga på västkusten, Fjällbacka, tillsammans med Jespers mor och far plus syster. Det ska bli riktigt skönt!
Och sen blir det troligtvis någon enstaka dag i Stockholm med pappa, Izze och förhoppningsvis Andreas, Carro och lilla Alice.

Ååå vad jag vill ha semester!!!! Nuuuuuuuuuuuu!!!
Men på min semester ska det var sol och varmt, inte sånt här skitväder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback