Släktträd!

Ganska fränt att man får ett meddelande på facebook där en kille presenterar sig som min pappas "fyrmänning". Han undrar om jag kan bekräfta att jag är jag (han visste precis när jag, mina föräldrar och min farfar och farmor är födda och vad vi heter). Jag skulle bara bekräfta så att han kunde plocka in mig i släktträdet.
Jag fick ett mail med inlogg så att jag kunde titta och hjälpa till att utöka trädet. Går in och ser att Jesper till och med står med som min fästman. Hur tusan kan dom veta det?
Lite fränt men ändå lite läskigt att dom vet så mycket!

Syrran! Mats stod också med och visste du att våran farfars morfars mamma hette Mathilda Persdotter (till och med stavade hon med TH). Det var ju värsta fränt! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Han skrev till mig med på fejjan :) men har inte fått nå inloggning än...

2011-06-22 @ 08:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback