Semester!

I helgen är det min jobbhelg, men har semester på söndag. En semesterdag som jag tog så att jag kunde vara med och spela säsongens sista match uppe i Mora. Matchen blev inte av och jag skulle ta tillbaka min semesterdag. För sent! Dom hade hunnit få in en vikarie. skit också, en semesterdag åt pipsvängen.
Tänkte att då kan vi passa på att åka till Örebro. Hälsa på syrran och Mats och kolla på hallmöbler, men då har Jesper sin sista match för säsongen. En viktig match.

Så vad ska jag nu göra. Vill ju inte slösa bort en semesterdag med att sitta på rumpan. Vet inte nå vad vi ska hitta på. Bilen är trasig också, ska på lagning på tisdag, IGEN!

Dags att sussa, upp kl.05.45 i morgo, men måste vänta till Jesper kommer hem. Är så feg så jag vågar itne gå till sängs när han inte är hemma. :/ God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback