40-årsfest!

Hallå hallå!
Snart är nya verandan klar! Jiho! Då blir det mycket frukost i solen. :)
Fick lov att dra en snabbis till Borlänge igår för att köpa några plankor. Dom andra räckte inte till riktigt, som vanligt. Men nu är det inte så mycket kvar. Och vad fort det ha gått. Så här snabbt har vi aldrig varit klara med ett "projekt". :)

Sitter på jobbet och är är det kusligt lugnt. Peppar peppar...
Har min jobbhelg men har tagit semester på söndag eftersom att vi i morgon ska på 40-årfest till kvälla. Inte kan man jobba dagen efter då heller. :)
Det är Angelicas kära man Danne som fyller år och jag känner på mig att det kommer bli en skoj kväll!


Så ett stort grattis till Danne som blir 40 år i morgon! :)

Nu längtar jag hem till min älskling... vill ha mys!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ut med snuset Lollo...hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback