Bra helg!

Har varit ledig i helgen och den har verkligen varit toppen!

I fredags kom syrran hem från Örebro och det blev middag hemma hos pappa. Mysigt och gott! Vi tog en snabb sväng förbi Jespers föräldrar där hans moster med familj var på besök från Borås och Jesepers syster hade kommit hem från Västerås.
Byggde ihop ett nytt vardagsrumsbord innan vi somnade.

På lördagen städade vi, tog en snabb sväng till stan och sen fick vi fikabesök av Jespers familj och Boråsarna. 
Till kvällen skjutsade Mathilda oss till stan där Jag och Jesper åt på Akropolis.
Vi beställde in öl, vin och en varins plankstek med ox- och fläskfilé. Mums! Till efterrätt valde Jesper marängsviss och jag vanlijglass med hjortronsylt.

   

Hur mysigt och trevligt som helst. Romantiskt och man blev kär och galen. :)
Jag älskar dig!

Mathilda plockade upp oss någon timme senare och vi åkte till farmors grav och tände ett ljus för henne. Tänk att det är så längesen hon gick bort, men jag har så starka minnen av henne. Bra minnen. Jag brukar fundera på hur allt hade varit som hon funnits nu. Hon hade säkert varit den bästa, precis som mormor. Tråkigt att mormors grav är så långt bort.
Vi tände även ett ljus för Jespers mormor och morfar.



I söndags var det innebandymatch för vårat tjejlag. Dom kämpade på bra och matchen slutade 1-1.
Till eftermiddagen/kvällen blev det mys med Jesper. Såg filmen Unknown som faktiskt var riktigt bra.

En sjukt bra helg alltså. Jag fick göra det jag gillar mest. Umgås med Jesper, familjen och så lite innebandy på det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback