Först advent...

... och sísta inlägget för mig här! Bloggen kommer dock finnas kvar så jag kan gå tillbaka och minnas lite.

Jag bjuder på lite julefint innan jag tackar för mig.



Våran söta adventsljusstake som jag pysslat ihop, och så här såg den ut idag till middagen då den blev tänd.



Jesper talade med lucian till middagen: "Nu får du inte släppa taget, du kostade hundra kronor." :)

Förresten så är det mina rosor som syns i bakgrunden. I morgon har jag och Jesper varit tillsammans i hela sju år. Sju bästa år, och då fick jag dom där fina rosorna. Han köpte dom en dag för tidigt eftersom att han inte hade ett ärende till stan i morgon. Haha! Jag älskar den killen sjukt mycket!



Ett fint litet adventsljus. :)

Och till sist måste jag baa visa hur mysigt vi har det på jobbet just nu. Alla som vill har fått köpa ett paket för 50kr och sen får vi turas om att ta ett varje dag. Ibland får två stycken välja paket samma dag.



Så tack och hej för mig! Jag hör av mig här när jag känner att jag vill dela med mig av min andra blogg!
God Jul allesammans och ta hand om er och varandra!!! <3


Kommentarer
Postat av: annie

buhuu.. hejdå. vi ses på våra hemliga places :)

2011-12-01 @ 19:15:16
Postat av: Lovisa

Ja det gör vi! ;)

Postat av: Sandra

Anade att det var du som skrivit.

Ja, visst tusan kan man ha svart :)



Hoppas allt är braaa med er :)

2011-12-15 @ 23:04:45
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback