Min(a) allra käraste syster(rar)!

Jesper kom precis innanför dörren. Han har varit upp till Älvdalen och spelat match. Vilken himlans tur att dom kom hem med vinst när dom hade åkt så långt.
Ledig helg den här veckan och jag började med att gå upp halv åtta idag för att ka till Falun då vårat flicklag hade match. Dom vann med 11-0 och vi var riktigt stolta över att vi vann med så mycket och till och med höll nollan. Duktiga tjejor!!
Jag och Angelica for direkt vidare till Smedjebacken för att hejja på dom. Där gick det inte lika bra.

Har myst lite i soffan för mig själv och kollat på en sjukt bra film, "Jag saknar dig". Jättebra och jättesroglig! Det fungerade ungefär som när jag ser "Allt för min syster" - sitter och gråter halva filmen.
Jag tycker absolut att ni ska se den filmen om ni inte sett den (gäller båda filmerna förresten).



Efter filmen var jag bara tvungen att skriva ett sms till mina tre småsystrar och jag bara skrattar åt Hilmas svar.

Jag
skrev: "Jag älskar dig min allra käraste syster".

Mathilda svarade: "Jag älskar dig också världens bästa storasyster".
Hanna svarade: "Älskar dig med".
Hilma svarade: "Tack! Vi tittar på Rio".
Haha! Goa unge!

Jag är överlycklig som har tre stycken av det bästa man kan ha - systrar!
Åh vad jag älskar er!

Nu ska jag passa på att mysa med min kära sambo som landat i soffan!



Kommentarer
Postat av: Syster Thilda

Kan inte säga annat än att DU ÄR BÄST!

Jag älskar dig så <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback