Söndag kväll.

Sitter på jobbet. Gillar inte att jobba söndagkvällar. På något vis så tycker jag dom är extra mysiga. Då ska man bara ta det riktigt lugnt och ladda inför en ny vecka. Mysa det sista på helgen.
Men då är jag på jobbet... grrr!

Lite trött och seg idag också. Igår kväll efter herrarnas match, som dom förresten vann, så hade vi lite spelkväll hemma hos oss. Drack lite gott, snaskade lite smått, tjålade en massa och spelade roliga spel tillsammans med Angelica och Danne, Bosse och Veronica, Andreas och Milla och Nichlas. Riktigt trevligt, men det blev ju såklart lite sent. :)

Usch och fy vad lugnt det är (peppar peppar...) och självklart glömde jag min matlåda hemma i frysen. Tur att Jesper är välrdens snällaste och kommer med den till mig. :)
Så nu ser jag fram emot maten, är hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback