Tisdag.

En lidag dag som förstörs av en djävulusisk mensvärk. Aaaaaaj!
Har legat i sängen hela förmiddagen. Panodil dom vi hade hemma var inte mycket att hurra för. Skönt med en varm dusch i alla fall och ska nu äta lite frukost.
Sen ska jag ta mig upp till mamma, låna hennes hund och gå ut på en prommis i det här fina, kalla vädret.

Har precis beställt en vinterjacka. Fy tusan! Jag gillar inte att köpa vinterjackor, det är ju så dyrt. Men eftersom att jag köpte min senaste skidjacka i gymnasiet (7 år sedan) så var det bara att inse att man måste ha en ny. Är tyvärr inte lika liten i kroppen nu som jag var då. Så det var väl på tiden till att köpa en ny. Hoppas den passar bara, inte lätt det där.



Den här blev det, 8848 altitude.

Bäst att föna håret innan promenad, annars fryser man väl ihjäl.

Innebandyträning till kvällen, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback