19:e oktober

Shit vad tiden går fort! Det är snart slut på oktober och sen dröjer det inte länge innan det är första advent. Jaaaa! Juuuul! :) Jag längtar så jag håller på att dö!

Idag har jag överraskat Jesper med god mat (när han äntligen kom hem från jobbet). Han fick hålla sig i vardagsrummet tills maten stod på bordet. Det blev en ny maträtt idag som jag hittade på nätet - vitlökskyckling. Enkelt och gott. Kyckligfiléer i ugnsform, salta och peppra, på pressad vitlök på, grädde, smula ner hönsbuljong och sen parmesanost uppepå. Mums!
Gjorde en miss. Jag är inte nå förtjust i salt och Jesper klagar alltid på att det inte är nå salt så jag ströade på lite extra och det blev nog lite för mycket, då till och med Jesper tyckte det var lite för salt. :) Men men.. nu vet jag det till nästa gång. Annars var det riktigt gott. Till det serverades potatis- och morotsklyftor i ugn, en god sallad och så skippade vi till och med mjölken och drack cider. :)
Och jag tror att Jesper tyckte om mig lite extra när han fick överraskningen. :)

Annars har jag haft en lite mysko dag. Kände mig lite snurrig, som om huvudet inte åkte med. Tog ett bltr på jobbet som var 98/55. Oj då, lite lågt. Jag har lågt i vanliga fall men brukar hålla mig över 100 systoliskt. Så då var det ju inte konstigt att huvudet inte hängde med. Tur jag får sova ut i morgon, ska jobba kväll.

Nu är det dags för Grey´s. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback