MIN pärla! :)

Igår hittade JAG en fin bil på blocket. Jesper kikade på den, ringde, vi for snabbt till Örebro och vips så hade vi en till bil. Den ska bli min lilla pärla. :)
 
Det är en Renault Clio för den som inte vet. ;)

Har setat i tre timmar hos frisören idag. Det är så skönt men lite farligt efter att man jobbat ett dagpass. Fick verkligen kämpa vissa stunder för att inte somna. :)
Inte sist jag klippte mig utan gången före det klippte vi äntligen ihop mina längder på håret. I över ett år har jag sparat så att jag skulle få jämnlångt. Eftersom att jag måste ha uppsatt på jobbet och det är lätt och slänga upp det i en toffs när allt är lite långt tyckte jag det var bäst. Men shit vad tjockt det blev, svårt att borsta och inte allt för vackert ut vissa stunder. Så idag blev det uppklippt igen. :) Dock så blev den kortaste längden så pass lång så jag iaf får upp den i en toffs, men två tredjedelar av håret är borta. :) Det blev dessutom slingor så håret blev ljusare, har haft mörkt i evigheter nu.
Värsta förändringen... haha! :)

Nu är det fredag (och självklart soffmys) och i morgon har jag och Jesper en ledig dag, den första på tre veckor. Myyys!!

Nu blir det Idol! :)

Kommentarer
Postat av: Sara K

Wow vilken fin bil:-) Jag älskar clio! Fick ju lov att sälja min i och med ändrade familjeförhållanden ;-) Hoppas allt är bra annars! Superfin bil! Hälsa, kramis

2011-10-09 @ 05:16:00
Postat av: Syster

oj vad du fixar.. den gången du kommer ner hit ska det bli kul att se hur du blev i håret :)

Postat av: Anonym

Ja den är fin! Gillar att den är så liten, då känner inte jag mig så kort. :)Hoppas allt är bra med er också! Kram!!



Haha.. syrran, det syns inte så mycket. :)

2011-10-13 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback