Jag mår bra nu! :)

Tycker det är såå härligt att innebandyn är igång. Hade ju otur som gick och blev förkyld, men har nu piggat på mig och är fit for fight igen. Nästan, bara lite snor och hosta kvar, men det låtsas vi inte om. :)
Skorna gillar jag också! Och träningen idag var superkul och det kändes som att det gick ganska bra också. :)

Åh Cypern på måndag! :) Just nu mår jag riktigt bra!

Det enda jag inte gillar är att min fot fortfarande gör rejält ont när jag har tränat. Svullnar upp och känns inte alls skön. Varför skulle man var så
klumpig och stuka den så illa som jag gjorde. Så här såg den ut dagen efter stukningen. :/



Men nu har ändå gått ett år ganska precis och jag tycker den borde gett med sig helt nu. den borde inte göra så här ont. ska ta mig en funderare över hur jag ska gå tillväga med den lilla.

Annars gillar jag det mesta just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

När jag stukade foten så illa så sa läkaren att jag skulle stå på en balansbräda och hålla balansen samtidigt som jag skulle vicka foten fram och tillbaka (kontrollerat). Testa med det om du har en balansbräda, annars har jag en. Kram!

Postat av: DerKommisarie

uuuh vilken fossing du har!?, hoppas det löser sig det där såg trist ut. ujuj stackare hoppas det ordnar sig.

2010-09-03 @ 23:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback